Gençlik ve Spor Bakanlığı Yayınları - page 163

GENÇLİK ARAŞTIRMALARI DERGİSİ
161
Vaka Temelli Rol Play Etkinliklerine Katılan ve Katılmayan Hemşirelik Öğrencilerinin Empatik Eğilim Düzeyi
Ek 1 : Bir Haftalık Program Örneği
Süre
VakaTemelli Rol Play Etkinliği
Değerlendirme-
Tartışma
20-40 dak.
Olay Yeri:
Hastanenin çocuk acil bölümü
Olay: Çocuk acil bölümü çok kalabalıktır ve yeni
gelen başka bir hasta için yeterli yatak ve sağlık
personeli yoktur.
Oyuncular:
Anne, baba, yüksek ateşli 5 yaşındaki
çocuk, hasta diğer çocuk ve annesi, doktor,
hemşire, hasta bakıcı.
Teknik:
Her öğrenci kura çekerek belirlediği
karakterin özelliklerini tanımlar (kaç yaşında,
kişilik özellikleri, mesleği eğitim durumu, o
andaki duygu durum özelliği vb).Her karakteri
canlandıran kişi etkinliği bağımsız ve doğaçlama
olarak gerçekleştirir. Gerekli olan ekipman
sınıftaki
malzeme bölümünden temin edilir.
İletişim Kanalları:
Sözlü ve sözsüz iletişim
teknikleri
Sen olsaydın ne
yapardın?
Ne olsaydı daha iyi
olurdu?
1...,153,154,155,156,157,158,159,160,161,162 164,165,166,167,168,169,170,171,172,173,...176
Powered by FlippingBook