Gençlik ve Spor Bakanlığı - page 198

193
KAMP LİDERLİĞİ
başarıya
odaklanmaksızın dinlenmeleri ve kendileri olmaları için bir ortam da
sağlamaktadır. Kamp,
güzel vakit geçirmek ile davranışsal sonuçlar
kazanmak
arasındaki zıtlığın ortaya çıktığı bir
yer değildir. Eğer kamp anlamlı olacaksa bu
sonuçlar birlikte meydana gelmelidir. Aslında pozitif sonuçlar elde etmek her zaman
önemli olsa da kampta geçirilen eğlenceli zaman ve alınan tat, çocukların kampa
gelmeleri için esas nedendir ve bu hiçbir zaman göz ardı edilmemelidir.
Tablo 12.2 İşleyiş Şeması
Kaynak:
Olumlu Gençlik Kazanımları Yaratma.
Monterey, Kaliforniya:
Sağlıklı Öğrenme. Amerikan Kamp Birliği’nin izni ile yeniden basılmıştır. ©2007
Amerikan Kamp Birliği A.Ş.
BİLGİ KAYNAKLARI
VE İŞ ÖLÇÜMLERİ
Ne tür bilgi kaynaklarını
kullanacaksınız?
Ne ölçeceksiniz?
Bilgileri nasıl bir araya
getireceksiniz?
Programı geliştirmek ve
değerlendirmek üzere bilgileri
nasıl kullanacaksınız?
İSTENEN
KISAVADELİ
KAZANIMLAR
Bir yıl içinde ne tür olumlu
sonuçlar elde etmeyi
umuyorsunuz?
Sosyal beceriler, yanlış
davranışların minimuma
indirilmesi ve faaliyetlere
katılımın çoğalması gibi
kazanımları buraya yazınız.
İSTENEN
UZUN VADELİ
KAZANIMLAR
Bir yıl sonra ne tür olumlu
sonuçlar elde etmeyi
umuyorsunuz?
Başarı, pazarlama becerileri
ve riskli davranışların azalması
gibi sonuçları buraya yazınız.
PROGRAMIN İLK
ADIMLARI
Hedefleri gerçekleştirmek için
ne tür etkinlik ve stratejiler
kullanılacak?
Programın süreci ve içeriği gibi
şeyleri buraya yazınız.
Kamplar
Eğitimler
Etkinlikler
Bunların tümü için hangi
kaynaklara
ihtiyacınız
olacaktır?
PROGRAMIN
AMAÇLARI
Kamp programında neyi
başarmayı hedefliyorsunuz?
Program türlerini ve kurumsal
özelikleri gibi şeyleri buraya
yazınız.
1...,188,189,190,191,192,193,194,195,196,197 199,200,201,202,203,204,205,206,207,208,...374
Powered by FlippingBook