Gençlik ve Spor Bakanlığı Yayınları - page 176

175
An Analysis on the Opinions of Nursing Students About Their Doctoral Education
JOURNAL OF YOUTH RESEARCHES
• Özmen, Z, M., Güç, F. (2013). Doktora Eğitimi ile İlgili Yaşanan Zorluklar ve Baş Etme Stratejileri: Durum
Çalışması. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi 3(3), 214-219.
• Pyhalto, K., Toom, A., Stubb, J., Lonka, K. (2012). Challenges of Becoming a Scholar: A Study of Doctor-
al Students’ Problemsand Well-Being. International Scholarly Research Network. Article in press.
• Saracaloğlu, S.(2008). Lisansüstü Öğrencilerin Akademik Güdülenme Düzeyleri, Araştırma Kaygıları Ve
Tutumları İle Araştırma Yeterlikleri Arasındaki İlişki. Yüzüncü Yıl Üniversitesi, Eğitim Fakültesi Dergisi, V(II),
179-208.
• Sevinç, B. (2001). Türkiye’de Lisansüstü Eğitim Uygulamaları, Sorunlar ve Uygulamalar. DEÜ Eğitim
Fakültesi Dergisi, 34(1), 25-40.
• Sezgin, F. ve ark (2011). Türkiye’de Eğitim Yönetimi ve Denetimi Lisansüstü Öğrencilerinin Öz Değer-
lendirmeleri. Yükseköğretim ve Bilim Dergisi, 1(3), 161-169.
• Tosun, İ. (1997). Bilim Adamı Yetiştirme: Lisansüstü Eğitim. TÜBA Bilimsel Toplantılar Serisi, No: 7, 7-8.
• Ünsal, A. (2010). Lisansüstü Eğitimlere ilişkin Yapılan Eğitimin Hemşirelik Öğrencilerinin Bilgi Düzeyleri
Üzerine Etkisi, Fırat Sağlık Hizmetleri Dergisi, 5(15), 130-139.
• Yavuz, M. (2004). Nursing Doctoral Education in Turkey, Nurse Educ. Today. Oct; 24(7), 553-9.
• Yıldırım, A., Şimşek, H. (2005). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri. Genişletilmiş 5. Baskı. An-
kara: Seçkin Yayıncılık; 187-273.
• YÖK. (2015). İndirme Tarihi: (11.07.2016).
-kriterleri-guncellendi.
1...,166,167,168,169,170,171,172,173,174,175 177,178,179,180,181,182
Powered by FlippingBook