100
Ejder Okumuş
• Durkheim, E. (1986a). Meslek Ahlakı. Mehmet Karasan (Çev.). İstanbul: MEGSB.
• Durkheim, E. (1986b). İntihar. Özer Ozankaya (Çev.). Ankara: Türk Tarih Kurumu.
• Durkheim, E. (2006). Toplumsal İşbölümü. Özer Ozankaya (Çev.). İstanbul: Cem.
• Durkheim, E. (2010). Ahlâk Eğitimi. Oğuz Adanır (Çev.). İstanbul: Say.
• Giddens, A. (1994a). Modernliğin Sonuçları. Ersin Kuşdil (Çev.). İstanbul: Ayrıntı.
• Giddens, A. (1994b). Mahremiyetin Dönüşümü. İdris Şahin (Çev.). İstanbul: Ayrıntı
• Gündüz, M. (2005). Ahlak Sosyolojisi. Ankara: Anı.
• Güngör, E. (1995). Ahlâk Psikolojisi ve Sosyal Ahlâk. İstanbul: Ötüken.
• Güngör, E. (1993). Değerler Psikolojisi. Amsterdam: Hollanda Türk Akademisyenler Birliği Vakfı.
• Halil, İ. (1988). İslam’ın Tarih Yorumu. Ahmet Ağırakça (Çev.). İstanbul: Risale.
• Han, B. (2016). Şiddetin Topolojisi. Dilek Zaptçıoğlu (Çev.). İstanbul: Metis.
• Hendry, J. (2001). After Durkheim: An Agenda fort he Sociology of Business Ethics. Journal of of Busi-
ness Ethics, 34, 209-218.
• İbn Haldun (1996). Mukaddime. (Tah.) D. el-Cüveydî (2. Baskı). Beyrut: el-Mektebetu’l-Asriyye.
• el-İsfehânî, R. (1992). Müfredâtü Elfâzi’l-Kur’an. Dımaşk: Daru’l-Kalem.
• İzutsu, T. (1991). Kur’an’da Dinî ve Ahlâkî Kavramlar (2. Baskı). Selahattin Ayaz (Çev.). İstanbul: Pınar.
• Kâdî Abdu’l-Cabbâr b. A. (1965). Şerhu Usûlu’l-Hamse. Kahire: Mektebetu Vehbe.
• Karasan, M. (1986). Durkheim’in Ahlak Görüşü. Emile Durkheim, Meslek Ahlakı içinde (s. IV-XIII). İstanbul:
MEGSBY.
• Karasan, M. (1948). Durkheim’in Ahlak Sosyolojisi. Ankara Üniversitesi SBF Dergisi, 3/ 1, 255-276.
• Lahbabi (1980). Milli Kültürler ve Medeniyet. Bahaeddin Yedi Yıldız (Çev.). İstanbul: Tur.
• Nasr, S. H. (2012). Genç Müslüman’a Modern Dünya Rehberi (6.Baskı). Şahabettin Yalçın (Çev.). İstanbul: İz.
• Okumuş, E. (2015). Kur’an’da Toplumsal Çöküş (5. Baskı). İstanbul: İnsan.
• Okumuş, E. (2014a). İmandan Ahlâka Yenilenme. İstanbul: İnsan.
• Okumuş, E. (2014b). Boş Zamanlar Kitabı. İstanbul: Akis Kitap.
• Okumuş, E. (2007a). Ahlâk Aşınması Karşısında Bilgiye Dayalı Güzel Ahlâk. Diyanet Aylık Dergi, 200, 22-24.
• Okumuş, E. (2007b). Toplumsal Çöküşte Kötü Ahlâkın Rolü. Diyanet Aylık Dergi, 204, 15-18.
• Okumuş, E. (2009). Bedene Müdahalenin Sosyolojisi. Şarkiyat İlmi Araştırmalar Dergisi, II, 1-15.
- ISSN: 1308-9633.
• Okumuş, E. (2005). Gösterişçi Dindarlık (2. Baskı). İstanbul: Ark Kitapları.
• Özyurt, C. (2007). Durkheim Sosyolojisinde Ahlâkî Kontrol Sorunu. Değerler Eğitimi Dergisi, 5/13), 95-121.
• Pazarlı, O. (1972). İslam’da Ahlak. İstanbul: Remzi.
• Rahman, F. (1987). Ana Konularıyla Kur’an. Alpaslan Açıkgenç (Çev.). Ankara: Fecr.
• Rıza, A. (1331). İbtidâîlere Muâmelât-ı Ahlâkiyye ve Medeniyye (3. Baskı). Derseâdet: Nefâset Matbaası.
• Sait H. P. (1993a). Buhranlarımız ve Son Eserleri (2. Baskı) M. E. Düzdağ (Haz.). İstanbul: İz.
• Said H. P. (1993b). Cemiyet Buhranımız. Buhranlarımız ve Son Eserleri (2. Baskı), M. E. Düzdağ (Haz.).
İstanbul: İz.
• Sıddıki, M. (1982). Kur’an’da Tarih Kavramı. Süleyman Kalkan (Çev.). İstanbul: Pınar.
• Taylor, C. (1995). Modernliğin Sıkıntıları. Uğur Canbilen (Çev.). İstanbul: Ayrıntı
• Tiryakian, E. A. (1990). Emile Durkheim. Ceylan Tokluoğlu (Çev.). Sosyolojik Çözümlemenin Tarihi içinde.
Ankara: Verso.
• Topçu, N. (1995). İsyan Ahlâkı. İstanbul: Dergah.
• Touraine, A. (1994). Modernliğin Eleştirisi. Hülya Tufan (Çev.). İstanbul: YKY.
• TUİK (2016).
(Erişim: 10.09.2016).
• Weber, M. (1985). Protestan Ahlâkı ve Kapitalizmin Ruhu. Zeynep Aruoba (Çev.). İstanbul: Hil.