366
KAMP LİDERLİĞİ
•
Eğitim sırasında birçok kez (başlangıçta, ortada ve sonda) kursiyerlerle
geçmişleri, tutumları, tecrübeleri, güçlü ve zayıf yönleri, liderlik potansiyelleri
gibi konular hakkında konuşun.
•
Danışman değerlendirmeleri
•
Öz-değerlendirme
•
Aday liderlerin her birinin gelecek yazdaki devamlılığı için öneriler.
II. İkinci yaz
A.
Kamp etkinliklerine yönelik yetenek, teknik ve bilginin geliştirilmesine devam
edin.
B.
Liderlere ve diğer personele daha fazla yardım ve hizmet
•
Tecrübe edinmek ve kamp rolleri üstlenmek için farklı yaş grupları ile birlikte
yaşayın
•
Eğitmenlerin liderliğinde, kamp aktivitelerini öğretme yöntem ve tekniklerini
geliştirmeye çalışın
•
Gezilerde ve diğer kamp aktivitelerinde yardımcı olun
C.
Grup etkileşimi ve kampçıları ilgilendiren tartışmalar
•
Kişilerin geçmişleri ve ihtiyaçları
•
Kişisel yetenek ve sorunları değerlendirmek için gerekli olanlar
•
Belli durumların konuşulması
D. Bakım, iş ve işlemler, kayıt ve rapor, tedarik ve envanter, idare, gıda hizmeti gibi
diğer kamp faktörlerini gözlemleyin.
E.
Aday kamp liderlerinin değerlendirmesi.
Eğitim programı, tüm katılımcılara
kamptaki gelecek işlerine yönelik bir öneri sunulması ile sona ermelidir.