Gençlik ve Spor Bakanlığı Yayınları - page 53

42
Sohbete Başla
Ekip talimatları
Hepimizin sevdiği bir peri masalı vardır. Ama ünlü bir peri masalını ya da karakter-
leri biraz değiştirdiğimizde ne olacağını hayal edin. Bu görevde birlikte toplanıp bazı
saçma sorulara yenilikçi cevaplar verebilmek için iki dakikanız var. Süre başladığında
aklınıza gelen cevapları sıralayın!
Alternatifler
• Ekibe kendi çemberleri çevresinde ekip arkadaşlarıyla birlikte soruları sırayla
cevaplamalarını söyleyin. Eğer isterseniz pas hakkı kullanmalarına izin vere-
bilir ya da devam etmeden önce herkesin bir cevap bulması şartını koşabilir-
siniz.
• Göreve doğaçlama maddesini ekleyin ve ekip arkadaşlarına cevaplarını yük-
sek sesle söylemeleri yerine rol yapmalarını söyleyin.
Sinderella, prensi olmadan kaleyi terk etse ne iş yapardı?
Eğer sen (Kim) olsaydın gerçek hayatta parçalarını birleştirmesi için kimi se-
çerdin?
Uyuyan güzeli uykusundan uyanır. Hangi marka onu yeni marka yüzü yap-
mak ister?
Kim uyandığında onu en çok ne şaşırtır?
Eğer Shrek bataklığı terketseydi ve büyük bir şehre taşınsaydı nerede yaşardı?
Eğer üç kör fare birden görmeye başlasalardı ne derlerdi?
Senin dolabın dolu olsaydı ne olurdu?
Camdaki köpekçiğin fiyatı ne kadar ve neden hala satılık?
16. Zamanın sembolleri
Hazırlık
Bu basit bir sözel görevdir. Aşağıda yol tabelalarında görebileceğiniz üç harf kombi-
nasyonları ve bunların muhtemel cevapları bulunmaktadır. Ekip talimatlarını yük-
sek sesle okuyun ve sonra ekibinize sunmak için zaman sembolleri görevlerinden
birini seçin. Her görevdeki 3 harf rastgeledir. 3 harfi değiştirerek olasılıkları tekrar
genişletin.
Ekip talimatları
Herhangi bir yolda ya da otobanda seyahat ediyorsunuz ve sayısızca sembol göre-
ceksiniz. Ama hiç kafanızı kurcalayacak bir sembol gördünüz mü? İşte size kendi
1...,43,44,45,46,47,48,49,50,51,52 54,55,56,57,58,59,60,61,62,63,...248
Powered by FlippingBook