30 // 98
KYK HABER
Birmilyondan fazla öğrenciye burs/kredi hizmeti verenve 500 binden fazla öğrenciyi yurtlarında
misafir eden Yüksek Öğrenim Kredi ve Yurtlar Kurumu, öğrencilerin soru ve sorunlarına daha
hızlı çözüm bulabilmek amacıyla Kurumsal İletişim Merkezi ile hizmet vermeye devam ediyor.
Alanında uzman 20 personelle hizmet veren KYK Kurumsal İletişim Merkezi (KİM), yenilenen
modern konseptiyle Yüz yüze iletişim, Çağrı Merkezi ve Santral olmak üzere üç ayrı servisi
bünyesinde toplayarak dışarıdan yapılan aramalara anında cevap veriyor, öğrencilerin sorun ve
şikâyetlerine çözüm buluyor, öğrencilere yardımcı oluyor.
Ayrıca KYK KİM’e bizzat gelerek başvuran öğrenci ve velilerin sorunları da Yüz Yüze İletişim
Merkezi’nde uzman danışmanlarca çözüme kavuşturuluyor. Bilgisayar, internet bağlantısı ve
yazıcının da bulunduğu lokasyonda ziyarete gelenler, başvuru sırasında istenen belgelerle ilgili
işlemleri de kolaylıkla gerçekleştirebiliyor.
Modern sistemlerle donatılan çağrı merkezinde günlük ortalama 2000 telefona cevap verilirken,
günlük 100’ü aşkın kişiye de yüz yüze iletişim kurularak hizmet sunuluyor.
KYK Çağrı Merkezi 2016 yılında toplam 318 bin 640 çağrıya cevap verirken, Yüz Yüze iletişim
Merkezi de 46 bin 880 kişi ile görüşüp soru ve sorunlara çözüm üretti.
Türkiye’nin heryerinden 444 19 61 numarasından ulaşılabilen Kurumsal İletişimMerkezi, haftanın
7 günü mesai saatleri içerisinde çalışmakta olup, yurt yerleştirme, kredi ve burs başvuruları
açıklandığı günlerde mesai saati dışında da öğrenci ve velilere gece 24’e kadar hizmet veriyor.
KİM, KYK’NIN
ÇÖZÜM MERKEZİ